XIII sesja
- Data posiedzenia
- 25-04-2025, godz. 14:00
- Miejsce posiedzenia
- Choszczeński Dom Kultury ul. Bohaterów Warszawy 17 Choszczno
Porządek obrad
-
1. Otwarcie obrad.
- 2. Przyjęcie protokołów z XI i XII sesji Rady Miejskiej.
-
3. Rozpatrzenie projektów i podjęcie uchwał:
- druk nr 114 w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych przedszkoli oraz innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych na terenie Gminy Choszczno przez osoby fizyczne i osoby prawne inne niż jednostka samorządu terytorialnego, a także trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania,
- druk nr 115 w sprawie określenia górnych stawek opłat za usługi odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w przydomowych oczyszczalniach ścieków i transportu nieczystości ciekłych,
- druk nr 116 w sprawie zarządzenia wyborów uzupełniających sołtysa i członków rady sołeckiej w Sołectwie Zamęcin,
- druk nr 117 w sprawie zmian budżetu Gminy Choszczno na rok 2025,
- druk nr 118 w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Choszczno na lata 2025-2039,
- druk nr 119 w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność sołtysa sołectwa Raduń.
- druk nr 120 w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Choszczno. -
4. Sprawozdanie z działalności rehabilitacyjnej i wykorzystania środków finansowych Warsztatu Terapii Zajęciowej w Choszcznie za 2024 rok.
-
5. Sprawozdanie z realizacji przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Choszcznie zadań z zakresu wspierania rodziny za rok 2024.
-
6. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii w gminie Choszczno za rok 2024.
-
7. Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy gminy Choszczno z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie za 2024 rok.
- 8. Sprawozdanie Burmistrza z pracy między sesjami i wykonania uchwał Rady Miejskiej.
- 9. Interpelacje i zapytania radnych.
- 10. Wolne wnioski i informacje.
- 11. Zakończenie obrad.