XVI sesja
- Data posiedzenia
- 21-07-2025, godz. 10:00
- Miejsce posiedzenia
- Ośrodek Sportowo Wypoczynkowy ; ul. Sportowa 1 ; 73-200 Choszczno
Porządek obrad
-
1. Otwarcie obrad.
- 2. Przyjęcie protokołu z XV sesji Rady Miejskiej.
-
3. Rozpatrzenie projektów i podjęcie uchwał:
- druk nr 133 w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji w Gminie Choszczno,
- druk nr 134 zmieniająca uchwałę w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych przedszkoli oraz innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych na terenie Gminy Choszczno przez osoby fizyczne i osoby prawne inne niż jednostka samorządu terytorialnego, a także trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania,
- druk nr 135 zmieniająca uchwałę Nr VI/41/2019 Rady Miejskiej w Choszcznie z dnia 28 marca 2019 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w szkołach i placówkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Choszczno,
- druk nr 136 zmieniający uchwałę Nr III/24/2024 Rady Miejskiej w Choszcznie z dnia 4 lipca 2024 r. w sprawie zarządzenia poboru podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego oraz opłaty targowej w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów oraz określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso,
- druk nr 137 w sprawie zmian budżetu Gminy Choszczno na rok 2025,
- druk nr 138 w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Choszczno na lata 2025-2039,
- druk nr 139 zmieniający uchwałę w sprawie przystąpienia Gminy Choszczno do realizacji projektu „Wsparcia rodzin w Gminie Choszczno”,
- druk nr 140 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego w celu powierzenia Gminie – Miasto Stargard przez Gminę Choszczno zadania publicznego w zakresie prowadzenia noclegowni dla osób bezdomnych z terenu Gminy Choszczno oraz określenia zasad i udziału w kosztach jej utrzymania,
- druk nr 141 zmieniający uchwałę w sprawie przystąpienia Gminy Choszczno do realizacji projektu „Wsparcie seniorów w Gminie Choszczno”. - 4. Sprawozdanie Burmistrza z pracy między sesjami i wykonania uchwał Rady Miejskiej.
- 5. Interpelacje i zapytania radnych.
- 6. Wolne wnioski i informacje.
- 7. Zakończenie obrad.